tisdag 21 september 2010

Hemmadag

Tvätten har legat i två veckor och det har kliat i fingrarna på mig. Jag älskar att tvätta. Mannen tror att jag ibland tvättar rena kläder bara för att få tvätta.

Nä, så illa är det inte, men jag njuter av att få plocka, sortera, känna doften av ren tvätt och känslan av nyvikta kläder. Bella gillar också våra tvättdagar. Jag hänger in och hon plockar ut. Jag viker ner och hon viker upp.

Tänk att det var så många som har/har haft foglossning (läs inlägget här)! Bland de jag känner är det bara jag som drabbats och jag har ibland tänkt att jag gör något fel eller att det är pga min övervikt.

2 kommentarer:

  1. Min vän hade foglossningar från start under sina 3 graviditeter och hon är smal som en sticka och går bara upp bebis kilon så det är nog bara så att vissa får det och andra inte..

    Jag gick upp 20 kilo men jag hade aldrig några jobbiga foglossningar.

    Kämpa på, slutet är nära! =)

    SvaraRadera
  2. Du får mer än gärna tvätta min tvätt om du vill. Jag HATAR det! hihi

    Jaså? Då kan man lita på den där klämman? Jag vet bara att siffran ska minska. Så är det bara.. Förstår att du längtar

    SvaraRadera

Du har ordet <3