söndag 8 november 2009

34+3 (Klockar sammandragningar)

Har varit hemma på permission från sjukhuset inatt och det har var it så skönt att vara hemma! A gör ALLT för mig! Natten har varit lugn fram till klockan 04:00. Då fick jag panodil och värmekudde av A. Jag tycker att panodilen har hjälpt lite.

Det som kommer att ske nu är att A och jag tar bilen till avdelningen. Vi ska ändå dit vid 09-tiden så det spelar liksom inte roll att vi kommer in tidigare. Lite roligt är det att jag mellan sammandragningarna känner mig helt opåverkad men under sammandragningarna är det tyvärr inte så...

Dagens (morgonens) graviditetsproblem är; hur är det tänkt att man ska hinna poopa mellan sammadragningarna?!

(http://www.varktimer.se/ - bilden ovan är mina sammandragningar som jag ibland mäter med ett finurligt program)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3