fredag 25 september 2009

28+1 (Andi bloggar)

Jag är inte känd för mitt tålamod, i alla fall inte som privatperson. I jobbet kan jag vara fantastiskt lugn och snäll, även mot fullständiga idioter. Jag har fått öva i snart tre år på det men med tålamod kommer man långt.

Vad jag dock inte pallar med är jubelpuckon som skapar en internetbank som;
1. Ful
2. Onödigt många klick och sidvisningar bara för att få logga in...
3. Ful
och för att runda av denna kaskad av puckofisiering...
även lägger servern i GUATEMALA och använder UPPRINGDA modem som ENDA kontakt med oss användare i SVERIGE.

Du som inte fattat riktigt ännu; jag är förbannad för att vår nya internetbank är långsam och ful.

Nu kommer en rolig bild istället


Hejdå. /Sur Andi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3