fredag 29 maj 2009

12+1 (Måste egentligen plugga)


Frukosten kom upp och det var knappt jag hann till toaletten. Fick hålla kräkmackan i munnen i ett par millisekunder. Uäh!

Har nu ätit en macka till och känner mig snart redo för potatismoset. Hade behövt ta en liten promenad för att få frisk luft, men måste plugga. Har läkemedelsberäkningstenta i morgon. Igår skrev jag två tentor. Tror jag klarade den ena. Den andra är jag säker på att jag floppade. Det är så det är, när man är ILLAMÅENDE. Det går ut över studierna. Inte bra. Men jag måste lyssna på kroppen (= Fladdor).

Jag har gjort en dum grej. Jag har beställt en overall till Fladdor. Jag menar jag är ju bara gången 12+1...! Fast det var roligt, mysigt, spännande, skrämmande, pirrigt... Hjälp. Jag ska bli mamma.

2 kommentarer:

  1. EN OVERALL!! Vilken färg har den? Är den så vit som på bilden? DEN HAR TASSAR!! =D

    Jag ska köpa så mycket kläder till den ungen så ni fattar bara inte. Han/hon/den/det kommer ha en garderob hos er och en hos mig. För jag ska ju passa den hela tiden =D

    SvaraRadera
  2. Bra. Jag slutar genast tänka kläääder. :-) Puss

    SvaraRadera

Du har ordet <3