onsdag 6 oktober 2010

Willvin Walkers rapport vecka 39


Ja, det dalar. Ingen tid, ingen ork och bara foglossning. Just nu är den ett helvete. Inte många positiva inlägg här på bloggen just nu. Kanske blir så av sömnbrist.

Det händer konstiga saker med mitt bäcken om natten. Jag mår bättre av att stå upp och hade jag kunnat sova stående hade det definitivt varit ett alternativ. Bäckenet kan, när jag vänder mig i sängen, knaka till ordentligt och lägga sig fel. Fogarna liksom hakar i varandra och jag fastnar. Det är ett oerhört smärtsamt tillstånd och för att jag ska kunna röra mig över huvud taget måste jag knaka tillbaka bäckenet/haka ur fogen igen.

Jag är rädd varje gång jag ska vända mig, rädd för smärtan.

Skulle egentligen träffa barnmorskan på fredag för glukosbelastning och även ta upp detta bekymmer med henne, men har fått boka om till nästa fredag... Hoppas hon kan hjälpa mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3