fredag 1 oktober 2010

TACK för alla tips!!!

Först och främst vill jag säga tack till alla tips om nattning. Vi kommer nog köra på den där walk in, walk out-metoden, som några av er tipsat om. Den låter mest skonsam just nu och fungerar inte detta får vi försöka med något annat!

Jag blir ibland förvånad, men allra mest glad över vilka kommentarer jag får här på bloggen! Hejarop och glada upprop möts jag allt som oftast av och jag blir alldeles rörd!

Tack, tack, tack alla! Era kommentarer betyder massor för mig!

1 kommentar:

  1. Hej igen!

    Jag vill inte låta tjatig men skaffa boken! Den innehåller en massa bra tips om bebisar och deras lurigheter och förklarar en hel del skumt bebisbeteende som man ofta undrat över. Den har som sagt gjort vår vardag väldigt mycket trevligare.

    SvaraRadera

Du har ordet <3