torsdag 30 september 2010

Gårdagens resultat!

Trodde jag... Tills jag insåg att jag glömt att radera resultatet från i förrgår och bara fortsatt gå igår. Jag kommer aldrig upp i de där 10 000 stegen som det är nu. Jag kämpar på, men vill ju inte förstöra mig helt.

Inatt var foglossningsnatten från helvetet. Jag fick be mannen om hjälp vid varje vändning, vilket till slut resulterade i att jag låg kvar på vänster sida, trots att jag behövde vända på mig. Låg vaken länge och funderade och eftersom jag är en orolig själ började jag oroa mig för allt. Om framtiden, om plugget, ekonomi, barnen...

Nu känns det bättre igen. Som vanligt. Oro på natten, men inte på dagen. Fint väder är det ute också! Love it!

1 kommentar:

  1. Åååå stackars dig inte lätt att ha ont och tänk hur galet mycket man kan tänka på om natten. Har också tänkt ibland hur framtiden skall bli men på morgonen då man ser lilla Elin är allt bara fantastiskt.

    Moderskapet all kärlek börjar och slutar där. Så är det!!

    Ha en fin torsdag!

    Kramar från Oslo

    SvaraRadera

Du har ordet <3