onsdag 29 september 2010

Dagens inköp

Nu har jag varit ute halva dagen och vallat alla mina barn! Trots det mulna vädret var det friskt ute. Inte särskilt kallt utan precis lagom för en överhettad gravid kvinna.

Bella låg nerbäddad i sin åkpåse och myste. Perfekt åkpåse! Vi vann ju en Softshell från Buppa Brand i våras och jag älskar den!

Ni har väl sett att Åhlens har bokrea nu? Jag passade på att införskaffa mig några böcker till Bella, en bok om julgodis (ingen har väl missat att jag är barnsligt förtjust i julen?) och en bok om barnens sex första år.

På vägen hem hämtade jag ut ett paket innehållande Sovpuckar, som jag beställt. Hatar att ställa böcker under spjälsängen. Var med om att de gled ur en natt i vintras och det var inte särskilt häftigt när man äntligen fått kolikbarnet att somna.


Sovpuckar från Spacebabies, inte snyggt, men förhoppningsvis bra!


Hoppsan, en liten dammråtta slank visst med på bild!


Och så ugglan som Bella själv plockat ner från väggen och dekorerat sin säng med. Inte så vackert, men så charmigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3