onsdag 15 september 2010

Award - till lilla mig!

Sååå fint och ingen blir gladare än jag! Söta Diana har gett mig denna award! Känns fint att få en sådan när man känner sig lite nere (snyft). Hon kallar mig supermamma. Smaka på det - supermamma.

Andra fina mammor - förutom Diana som har lilla prinsessan, är:
  • Jenny - som rakade benen när vattnet gått, födde supersnabbt och fick världens underbaraste och mest speciella lilla pojke!
  • Sara - som kämpar mot sin bulimi och samtidigt är världens coolaste morsa
  • Johanna - som kämpar mot psykisk ohälsa och för sin dotter som nyss diagnostiserats med en kromosom 13-avvikelse (väldigt öppen blogg)
  • Clara - superduktig under senaste graviditeten och härlig, öppen bloggare
  • Towa - födde sonen hemma i badrummet
  • Lovisa - måste vara den mest vältränade gravidisen

4 kommentarer:

  1. Hon har helt rätt!

    Stoltare far och farfar kan ingen än jag vara!

    Kramar till hela familjen från mig, Håkan

    SvaraRadera
  2. Åååh, tack fina Stina! Du är verkligen en supermamma du med! <3

    Stor kram från Jenny

    SvaraRadera
  3. Tack tack!

    Jag använder antingen självutlösaren eller så fotar min kille.

    Jag tycker så mycket omndin blogg ska du veta!

    SvaraRadera

Du har ordet <3