söndag 22 augusti 2010

Hemmaspa

Ikväll har jag haft hemmaspa - badat skumbad, läst bok och epilerat benen, skrubbat armar och gjort hårinpackning. Badskummet från Olay (Moisturising Bath Foam)älskar jag! Det doftar underbart gott och mycket!

Efter en rejäl uppvärmning i varmvattnet gjorde jag lite gravid-yoga. Min tanke är att jag ska kunna köra lite yoga på hemmaplan några kvällar i veckan och komplettera med gravidgympa på gymet.

Mannen fixar i köket och jag slappar! Älskar den mannen! Det är lätt att vara gift med honom :-)

3 kommentarer:

  1. Han måste bara haft en alldeles underbar mamma som fått honom att bli en så underbar man ;-)))))))

    SvaraRadera
  2. Jaadu, det börjar bli lite nervöst. Det kliar i fingrarna med att sätta ihop spjälsängen i Elins rum, hon vet ju att det kommer en lillasyster som ska dela rum med henne. Men karln e inte lika rolig :D

    SvaraRadera

Du har ordet <3