söndag 22 augusti 2010

Dagsutflykt

Foto: Anne Geddes

Med mätta magar efter en lugn brunch på ett hotell i stan, tog vi farmor och bilen mot Isabellas gammelmorfar. Det var första gången de sågs och det var så härligt att se dem. Hon fann sig direkt i hans knä och hoppade rundor på honom. Glädjen i deras ögon lyste och jag älskar att se gammal möta ung. Nu är inte Sven jättegammal, men det skiljer ju en del år mellan de två.

Farmor fick med sig kameran och det är jag så glad för. Det är så fint att veta att man har träffat sina gammelmor- och farföräldrar! Att ha bilder på mötena är ovärderligt!

1 kommentar:

  1. Jo det gör det nog, men det är väl väldigt svårt att mäta SF-mått på sig själv kan jag tro. Jag mäter mest för att hålla koll på hur enorm min mage kommer att bli :D Kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3