måndag 1 mars 2010

Bvc


Idag var det åter ett besök på bvc - vägning, mätning och vaccination stod på schemat.
Min tjej har blivit så stor! Det känns som om det var igår hon vägde 2610g (hemkomstvikt) och idag väger hon 4960g och är 58 cm lång!

Vaccinationen gick jättebra! Bella sa inte ett ljud och när bvc-tanten snabbt var framme med en kanin som spelade så kiknade hon av skratt. Inte alls ledsen över sprutorna med andra ord (min duktiga tjej).

Ett par timmar senare reagerade Bella lite med feber så jag gav henne Panodil och sen somnade hon. Hon vaknade inte förrän 19 för att äta, men kräktes upp ALLT och somnade sedan igen, så kvällen har bestått i att tvätta kläder, babysitter, bebis, diska flaskor, koka flaskor, pussa på bebis och nu snart så ska jag äntligen äta.

Tänkte låta Bella sova någon timme till nu och sen ge henne en ny Panodil och lite mat. Hoppas hon snart bli bättre.

1 kommentar:

  1. Ge henne en liten kram från mig, den lilla sjuklingen (syftningsfel, jag vet!)
    Puss

    SvaraRadera

Du har ordet <3