söndag 21 februari 2010

Snälla, hjälp mig lite!

Nu har mannen åkt och kommer hem först om en månad. Det känns läskigt, jag kommer sakna honom jättemycket och även om han bara varit borta några timmar så känns hemmet jättetomt.

Bella kommer hinna bli så stor när han är borta och det känns så klart lite ledsamt att han missar en del i hennes utveckling.

För att tiden ska gå lite fortare här hemma har jag tagit mig på att överraska honom när han kommer hem igen.Eftersom gmail och blogger är blockat i Kina så kan A inte följa mig och Bella på bloggen, vilket gör att jag kan få utlopp för min dåliga karaktär och avslöja alla hemligheter för er istället!

Till att börja med så ska jag försöka få lite ordning på torpet med några nya möbler - soffbord och tv-bord ska inhandlas och Fladdorrummet ska inredas.

Har kikat runt på möbler på Ikea, Ilva, EM, Jysk, Rusta och Furniturebox men känner mig så osäker på vad jag vill ha - ALLT är så himla fint!

Vill ju gärna inte lägga ut alldeles för mycket pengar så funderar mycket på att ha ett budgetalternativ.

  • Ska jag lägga mer pengar på ett soffbord än ett tv-bord? Motivera varför.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3