torsdag 28 januari 2010

Läkarbesök

Eftersom den här lilla tjejen inte vill äta om dagarna så ringde jag för lite rådgivning till Lunds Barnläkargrupp. De tyckte vi skulle komma in för en bedömning redan i morgon eftersom vi tidigare varit i kontakt med både bvc och barnakuten pga koliken...

Efter att ha skrikit i nära tre timmar idag och inte ätit sedan halv tio sover hon nu i famnen hos mig, av ren utmattning.

Ska snart försöka väcka henne för att locka med bröstet. On inte det funkar tar jag henne på en liten promenad. Skulle hon inte äta ikväll så skulle vi ta in till barnakuten...

2 kommentarer:

  1. Jag tycker så synd om er alla 3. Det skär i mitt hjärta. Hur mår du o killen? Det måste verkligen tära på Er.

    Får du något betalt för mjölken? Fryser du ner till dig själv oxå? Hur ofta pumpar du?

    Många frågor, men lite nyfiken ju =)

    SvaraRadera
  2. Stackars er och den lilla...Måste vara jobbigt, kan inte föreställa mig...Hon är i alla fall riktigt söt på bilden i inlägget under...ser busig ut :-) Kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3