söndag 1 november 2009

33+3 (Sjuuk)

Jag som kände mig bättre igår är fullständigt matt idag. Inser verkligen att min kropp inte har samma återhämtningsförmåga som vanligt... Lungorna värker. Känns som när jag hade lunginflammation, men inte kan det väl vara det som är på gång? A är på tippen och sen ska han träffa en polare. Då får jag tid att vila. Han har överöst mig med kuddar, täcke, vatten, té, pepparkakor mm. ALLT för att jag ska ha det så bra som möjligt när han inte är här.

Jag njuter.

Igår kväll hade jag väldigt mycket sammandragningar. Sådana som gör ont i ryggen. Lade mig i soffan med vetebältet. Det hjälpte verkligen mot det onda. Får inte glömma det till förlossningen!

Katten som håller ett vakande öga över mig när jag är krasslig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3