fredag 30 oktober 2009

33+1 (Kärt besök)

Jag har kämpat länge med att få till en ny bakgrund på bloggen och då blir det ändå en så här enkel design. Jag har inte riktigt känsla för varken färger, pixlar eller html-kodning. Det här får duga ett tag nu, är så trött på sk---n.

Fick ett kärt besök av svågern och hans blivande. Det första jag tänkte var "nej, jag som går och snörvlar och ser för jäklig ut", men det glömde jag VÄLDIGT fort. Ett snabbt besök var det, men väldigt innehållsrikt. Berättar mer en annan dag.

Om en timme kommer förhoppningsvis A hem. Har ingen aning om vad helgen kommer ge, men jag hoppas på en hel del mys och lugn och ro. Kanske ett biobesök om jag orkar, ser mer än gärna "Flickan som lekte med elden"...

En kväll i början av Maj utanför vid vår gamla adress. Jag var alldeles nygravid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3