lördag 24 oktober 2009

32+2 (Underbara helg)

Jag och A checkade igår in på hotell och avnjöt de-alkoholiserat bubbelvin med jordgubbar och choklad, för att senare på kvällen äta och dricka tryffelsoppa, älg och drinkar...

Underbart att komma iväg över en natt och få se på tv i sängen. Det var länge sedan jag sov så gott som jag gjorde inatt och jag var bara uppe en enda gång.

Det jag uppskattade mest var dock hotellfrukosten. Bullar med allehanda pålägg, ostar (som jag bara tjuvade en liten, liten bit av), prinskorvar, äggröra, massor av frukter, meloner, fruktsallader, färskpressade juicer osv, osv.

Det var verkligen stärkande.

Nu ska vi ägna den fortsatta helgen åt att komma i ordning bland allt vi inhandlade på IKEA i torsdags!

Trevlig helg mina vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3