lördag 3 oktober 2009

29+2 (Härliga Helg)

Gårdagen var så mysig! Först hade jag besök av mamma och syster. Vi fikade här hemma och skrotade, tittade på bilder och handlade blommor på Plantagen. Det var så mysigt att få umgås ensam med dem utan respektive. Vi bestämde att vi måste göra det snart igen - bara vi tre. Det behövs verkligen eftersom det alltid var VI förr.

På kvällen var vi ute och åt med goda vänner. Vi fick presenter för att vi gift oss och det var inte vilka presenter som helst - en värmemadrass (helt underbart för min onda rygg!!!) och en...

...brandfilt. Utifall något skulle hända med den andra presenten... He he!

Lite kaffe hemma hos oss efteråt blev en fin avrundning av kvällen. Vi hade dessutom turen att Fladdor visade upp sig på sitt bästa humör och "dansade" i magen för oss! Oj oj oj, vad magen svängde!

Idag har vi handlat gödning till gräsmatta och häck och täckbark att lägga under häcken när vi klippt den. Måste göras SNART, innan frosten kommer. Bara det kunde sluta regna i några timmar. En fika hoss svärmor hanns med innan vi begav oss hem för att göda.

A är och spelar dator med en vän och jag har fått ett nytt spel till PS3:an - Need for speed SHIFT, som jag önskat mig :-) - så här ska spelas i eftermiddag!

Toodles!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3