onsdag 30 september 2009

28+6 (Frustrerande)

Vårt förråd ser ut som "hej-kom-och-hjälp". Vi får inte in mer saker i det nu. Vi kommer inte vidare i vårt boande så länge det ser ut som det gör där. Vi har "missat" att slänga en hel drös med saker, kartonger staplade längs väggen upptar väldigt mycket plats och oorganiserade hyllor gör att vi inte kan lagra saker som vi faktiskt behöver ha (fast ute i förrådet då).

Är det bara vi som samlar så idiotiskt mycket? Tänker "detta kan ju vara bra att spara tills vi flyttar nästa gång" och "tänk om jag helt plötsligt vaknar och känner ett behov av att köpa ett marsvin - så är buren borta".

Skitigt är här också och jag har så ont i ryggen just nu att jag knappt ens kan sitta och vila. Nä fy för att flytta under en graviditet. Det var inget bra alls. Jag trodde att det skulle förlöpa sååå smidigt så smidigt. Jag är ju inte sååå långt gången ändå... Nu ska jag koka en kopp närande kaffe och se lite på tv. Sen blir det förhoppningsvis lite städning och matlagning.

Hälsningar Stina - sur som ätticka just nu...

1 kommentar:

  1. Det är ju jobbigt att flytta i vanliga fall och vill inte veta hur jobbigt det skulle vara nu :P

    Ang mitt ultraljud så hade vi ju inte tänkt göra det, men så står det i tidningen om den nya utrustningen och då kunde jag bara inte låta bli. :) Fyller år på måndag också och har önskat mig pengar av päronen så det får betala ultraljudet. Man får se det som en present så känns det inte lika dyrt :P Roligare än att betala till tandläkarn (om det ena nu kunde utesluta det andra :P )

    SvaraRadera

Du har ordet <3