fredag 18 september 2009

27+1 (En jäkla röra)

Jag lever i en jäkla röra just nu. Min MAN är något stressad och är alldeles för upptagen av detaljer. Jag försöker hålla humöret uppe, mest för att jag inte fixar stress just nu.

Vi har vaccinerat katten, satt in pengar på banken, skickat paket och handlat toaborste till nya lägenheten.

När vi kom hem hade min barnmorska talat in ett meddelande om att jag fortfarande har bakterier i urinen och ska äta ett skojjigt läkemedel som tar bort det här (förhoppningsvis, då 10% av min sorts bakterier är resistenta). Måste intas med mat (NO PROBLEM) annars ger de ingen verkan.

Sammandragningar, sammandragningar, sammandragningar. Emellanåt något smärtande. Ska till läkaren på måndag angående detta. Ska dessutom få akupunktur tre ggr nästa vecka av min barnmorska för att se om min foglossning skulle kunna bli bättre av detta. Spännande, spännande.

1 kommentar:

Du har ordet <3