måndag 31 augusti 2009

24+3 (Helt slut)

Jag är verkligen helt slut nu. Tog mig in till stan för att köpa ett busskort. Det hade ALLA andra också tänkt göra. Det var över 100 personer i kön framför mig på Skånetrafikens kontor.

Två timmar senare vankade jag mot Åhlens med ett busskort i handen, för att köpa en almanacka. Fy fan. Inte en stol fanns det på stället heller och folket stod PÅ varandra utanför.

Alldeles matt..

Ett stärkande bad nu, laga lite mat och sen invänta A blir en alldeles lagom eftermiddag/kväll. Allt annat får vänta...

2 kommentarer:

  1. Stackare.....
    Du kunde följt med mig till Nova . Jag var där strax efter lunch och köpte en almanacka på Akademibokhandeln. Knappt en människa!
    KRAM och ta det lugnt<3

    SvaraRadera
  2. Ja, det hade varit skönt, men så var det det där Skånetrafiken-student-kortet som var tvunget att laddas också... :-) Pussokram

    SvaraRadera

Du har ordet <3