fredag 10 juli 2009

17+0 (17 hela veckaor - TJOHOO! Igen...)

Då var man tillbaka ungefär en vecka.
Enligt ultraljudet så var Fladdor inte så gammal som vi trott (vilket också innebär att jag skulle testat positivt ca tre dagar efter befruktning...). 17+0 idag - igen.

Ultraljudsundersökningen var otrolig. Det var något av det mest spektakulära jag varit med och förmodligen kommer vara med om i mitt liv. Fladdor vinkade till oss, öppnade och stängde munnen, sparkademed sina fossingar och vägrade visa oss vad han/hon hade mellan benen (men jag tror jag såg en pung :-))

Vi ska tillbaka om två veckor då barnmorskan inte kunde kolla kärlen ordentligt eftersom jag inte var så långt gången. Det gör inget att vi ska göra ett ultraljud till. Det var ju underbart! Längtar REDAN!!!

Bilder kommer så snart A scannat dem!

Hälsningar en helt euforisk Stina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3