tisdag 16 juni 2009

14+5 (Vagnen kommer i morgon!!!)

Fatta att den kommer redan i morgon! Jag har inte ens gått halva tiden och jag har redan en vagn till vår bebis! Den ska få stå i vardagsrummet hela graviditeten så jag kan bädda och känna på den och kanske tvinga katterna att vaggas i den...

Magen är supersvullen idag och det känns så mysigt. Måste ta vara på denna tid då magen fortfarande är liten eftersom jag är säker på att även jag kommer bli trött på att gunga omkring på en väldigt otymplig mage på slutet.

Om en liten stund ska jag äta (köttbullar och potatismos) och sen ska jag ta min obligatoriska powernap på ett par timmar :-) Helt otroligt att jag kan vara så trött att jag ändå sover hela natten sen! Men det finns säkert en anledning.

Är det inte snart man ska kolla järnvärdet? Har för mig att man gjorde det i Malmö runt vecka 15. Jag ska ju inte till barnmorskan igen förrän vecka 24, vilket känns otroligt länge.

Kan ju vara det också som gör mig trött.

Är sugen på pepparkaksfilmjölk, men det finns ju inte att köpa nu. Hade gått bra med vanlig filmjölk med lite kanel i, men vågar inte fråga A om han kan köpa lite. Han är helt otroligt slut idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3