söndag 14 juni 2009

13+3 (Kronans vagn)


En sådan här vagn har vi idag beställt. Det ingår även en sittdel. En utgående modell vilket betydde att vi fick den 2500 kronor billigare ungefär.

Skönt att Haje propagerar för att inhandla ett stycke sjal till Fladdor och mig. Då lyssnar A :-)

Men åh, vilken stor grej det är att köpa vagn. Dels är det mycket pengar, MEN här ska ju dessutom en bebis bo!!! Jag kommer bli en sådan där mamma som guppar omkring med vagnen runt hela stan. Känns bra att ha köpt en rejäl vagn med fyr däck och en bra korg undertill. Extra plus på ringklockan, hahaha! Det enda tråkiga med en något otymplig vagn är att den ska slitas upp och ner för trappan i lägenheten. Vi får ju inte ställa vagnen här nere och dessutom kan vem som helst ta den om den står kvar... Får lösa det på något sätt. Mammor ska ju få övernaturliga krafter, så det är bara att hålla tummarna för att även jag får superpowers!

2 kommentarer:

  1. SNYGG, den kommer jag att klä bra i när jag som stolt farmor promenerar med Elliot/ lillabella

    SvaraRadera
  2. Ja och den är REJÄL med FYRA hjul!!!

    SvaraRadera

Du har ordet <3