måndag 4 oktober 2010

Måndagslistan


Idag kör vi en måndagslista! Känner att jag behöver extra mycket positiv energi i mitt liv just nu, så jag smackar på!

Idag, måndag, är jag glad för att:
  • Bella är så gott som frisk
  • Tandköttet har läkt jättefint (dvs, det som finns kvar av det)
  • Det var en jättefin namngivning för kusin Erik igår, mycket trevligt och massor av god mat!
  • Vi fick en tid igen hos förlossningsrädsleteamet (långt ord) redan på torsdag.
  • Farmor kan sitta barnvakt på torsdag! Tack så mycket Haje!
  • Mannen har fixat fin present som jag kommer visa er tids nog!
  • Min dotter är världens goaste unge!
  • Grannarna ville att jag skulle fotografera deras ettåring!
Fler måndagslistor hittar du hos Jennyn!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3