fredag 10 september 2010

Spådom

I samma vecka (sånär som på dagen, eftersom jag är i 24+3 idag) som jag är nu, kikade jag in på en sida där man kunde få en spådom om vem det är som ligger i magen.

Här är inlägget jag skrev för ungefär ett år sedan med Isabella i magen. Den spådomen stämde inte.

Få se om jag kan lyckas bättre denna gång med att uppfylla denna spådom;

The day you deliver, outside will be cloudy. Your baby will arrive in the early afternoon. After a labor lasting approximately 12 hours, your child, a girl, will be born. Your baby will weigh about 13 pounds, 1 ounces, and will be 21 -1/2 inches long. This child will have medium amber eyes and some auburn hair.

Jahopp. Då blir det nog en pojke denna gång :-)

2 kommentarer:

  1. Hej tjejen!
    Hoppas allt är bra med er och magen :)
    Funderar bra lite, innan sa du att ni införde rutiner till Bella som att det redan finns en bebis i huset. Har du några exempel på vad det är? Molly ska nämligen bli storasyster vid 17 månaders ålder så jag tycker det är bra att förbereda lite :)
    Kram!

    SvaraRadera

Du har ordet <3