torsdag 30 september 2010

Natti

Nä, nu blir det sängen med en god bok. Har sammandragningar till tusen. Jättejobbiga som tränger undan lungorna. Får knappt luft.

Ger mig väldigt obehagliga minnesupplevelser från förlossningen med Bella. Jag börjar bli riktigt rädd för att ha värkar. Tänk om jag får värkstormar igen? Då går det inte! Ja, jag vet att jag låter helt negativ nu, men jag är rädd.

Längtar till på måndag då vi ska träffa det där teamet för förlossningsrädda. Det känns som att de ska rädda mig.

Tänk om jag förlitar mig helt på att de ska rädda mig och så kan de inte det?! Nä, fy vad jag tänker negativt nu.

2 kommentarer:

  1. Jag hoppas verkligen du slipper undan värkstormar denna gång. Jag fattar inte hur du klarade dig igenom det förra gången.

    Det kommer bli så bra så. Många positiva tankar nu!!

    SvaraRadera
  2. Du kommer att fixa förlossningen galant! Du får tänka att du får ut ännu en fantastisk liten varelse av det. :) Vet att inte är enkelt att tänka så när din förra förlossning blev som den blev.

    Jag hoppas verkligen att det är ett bra team och att ni kan peppa och stötta varandra.

    Stor kram och puss

    SvaraRadera

Du har ordet <3