torsdag 16 september 2010

God Morgon!

Solen skiner och det ser ut att kunna bli riktigt fint väder idag, men varför är det närapå storm? Under en promenad igår högg den kraftiga vinden tag i vagnen så att jag verkligen fick kämpa en bit, för att hålla den kvar på vägen.

Då mannen var hemma från jobbet igår (lilla sjuklingen) passade jag och Bella på att gå på namnsdagsfika hos en av barnen i föräldragruppen. En första namnsdag skulle firas och det bjöds på god äppelkaka, kokostoppar och kubb. Efter mycket bus lämnade vi alla trötta bebisar och styrde hemåt mot en lugn kväll.

Bella var så gullig igår och somnade fort i sin säng efter halv åtta. Jag smög in ett par gånger till henne och pussade henne - det är svårt att inte sakna en sån härlig liten människa efter bara minuter ifrån henne.

3 kommentarer:

  1. Klart att ni ska komma med dit! Hon har faktiskt jättefina kläder! :) Jaså, ligger den i Lund? Vi får ta en tur dit också. :)

    Oooja, det är skönt att träffa andra som inte heller haft det så lätt. Jag tror att vi kommer att få gå i en speciell föräldragrupp när vi kommer till habiliteringen också. Det ska bli sååå skönt. :)

    Jag förstår precis. Man kan inte få nog av dom! H saknar sin Bella... :)

    Stor kram och puss

    SvaraRadera
  2. Låter som en härlig dag! VIsst är det ändå lite konstigt att man kan sakna dem så fort de har somnat?

    Sv: Ja, man går öva sig själv. Och Stina är ju ett toppennamn :)

    SvaraRadera
  3. Tack för awarden sötis

    Nä, jag är inte gravid hehehe Min kropp vill bara inte riktigt just nu

    SvaraRadera

Du har ordet <3