onsdag 29 september 2010

Buzzador - Pampers Active Fit

Pampers Active Fit
Pampers lanserar nu sin tunnaste blöja - Active Fit!
Vi har fått möjligheten att prova dessa genom att vara Buzzador och efter en veckas användning måste jag tyvärr meddela att dessa blöjor inte passar dottern.

Jag hade stora förhoppningar, då jag bara hört positivt om Pampers tidigare. De kändes mjukare än de blöjor vi använder annars och är definitivt de tunnaste på marknaden! Mjuka och sköna och sitter bra, men - och det är ett stort men - Isabella reagerar på något i blöjan. Om det är det hudvårdande ytskiktet av petrolatumbaserad (vaselinbaserad) formula i Pampers Active Fit eller om det är så att hon inte hålls tillräckligt torr av dem, kan jag inte svara på.

Alla blöjor passar säkert inte alla barn, man får prova sig fram! Jag är ändå positiv till Pampers, då de arbetar aktivt för att minska belastningen på miljön och är rekommenderade av Astma & Allergiförbundet. De innehåller ingen parfym och inga konserveringsmedel.

Läs mer om Pampers här!

Vill du ha möjligheten att prova produkter gratis genom att vara en Buzzador? Följ denna länk https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1〈=SE&refstr=Fladdormamman så att det framkommer att det är jag som bjudit in dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3