onsdag 25 augusti 2010

Teknisk skitvecka

Gah, tekniken är underbar! När den fungerar!

Denna vecka har jag varit utan internet hemma och på telefonen, ingen täckning i lägenheten (har jag aldrig iofs), vilket gör att ingen kan nå mig, jag kan inte ringa ut. Idag pratade jag med TRE som är min leverantör och eftersom jag har masten bara några hundra meter bort så kan de inte ens felanmäla mitt ärende om att jag inte har täckning i området...

Så dåligt.

Mitt samtal till kundtjänst bröts tre gånger pga dålig täckning så jag har spenderat en timme i telefon med dem utan att de ens felanmäler det!!!

Inte blir det bättre av att jag legat vaken halva natten och varit orolig för framtiden. Jag ballar ur snart. Jag vet att jag kommer älska mitt framtida yrke, men f-n för att jobba varannan helg!!! Varför var jag tvungen att göra just detta?

1 kommentar:

  1. Hehe ja tekniken är ju som den är.. Ja jag har också funderat på det här med jobbtider. Men men jag får väl plugga klart nu och se hur det fungerar.

    När är du färdig sjuksköterska?

    SvaraRadera

Du har ordet <3