torsdag 26 augusti 2010

Profylaxgruppens tränings-dvd


Wow vilken superhärlig dag vi haft! Först hade vi lunch här hemma med mammor ur föräldragruppen. När de gick, kom grannarna och deras son in på ett besök. Jag bjöd på den mat som fanns över och Bella som inte sovit middag på hela dagen, lekte glatt med grannsonen!

De var sååå söta när de gick och höll i lära-gå-vagnen båda två!

Ikväll har jag och mannen sett Profylaxgruppens tränings-dvd. Perfekt längd på den - 30 min - man hinner inte bli helt uttråkad. De kom med en del vettiga tips och det där med andningen tror jag verkligen på. Nu vet jag hur jag ska andas under värken, ska bara träna upp det också.

Vi ska ju (förhoppningsvis) gå en kurs i höst. Jag hoppas den ger mig mer förberedelse inför förlossningen.

I morgon är det dags för mvc och förlossningssamtal!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3