fredag 16 juli 2010

Inget internet!

Vi hade inget internet under hela gårdagen och jag var alldeles nipprig pga det. Jag är verkligen beroende av det... Jag kunde inte komma åt min internetbank och jag kunde inte slutföra en del av de ärenden jag hade...

Idag är det tillbaka, tack och lov! Städning var det tänkt här hemma, men värmen gör att det är olidligt att dra fram med dammsugare och golvmopp... Underbart. Nu har jag istället stökat till det. Jag börjar nämligen alltid med att dra fram allt för att sortera och rensa, innan jag påbörjar själva städningen.

Mina städdagar är stora projekt och jag blir i ärlighetens mening, aldrig färdig. Toaletten hann jag med, iaf. Det är det viktigaste. Sen kommer köket. Och sedan golven.

Usch, nu när jag tänker på hur smutsiga golv vi har, så måste jag bara tvätta dem!

Fasiken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3