torsdag 29 juli 2010

I trötthetens tecken

Jag har så många projekt som jag vill starta upp. Jag hinner inte om dagarna och om kvällarna är jag alldeles för trött för att orka.

Jag har en del möbler jag ska måla om, jag har massor av bilder att redigera, jag vill förbereda mig inför bröllopet på lördag (ta kort i kyrkan utan blixt - vilka inställningar?).

Så mycket roligt att göra, men tiden finns inte. Idag åker jag in till stan för att kika på lite kläder till Bella. Jag behöver ett par finskor (om Andreas läser detta, så "jo, jag behöver faktiskt ett par finskor som är sköna och snygga och du kan inte hindra mig från att köpa dem!").

Kanske bjuder jag på en liten bild av Minifladdor om ni är snälla. Den är så söt, precis som alla bebisar är den perfekt. Möjligtvis är denna bebis lite mer perfekt än andras, men det låter jag vara osagt eftersom jag är partisk.

1 kommentar:

Du har ordet <3