söndag 13 juni 2010

Sköna helg - hejdå!

Jag och Bella var hos mormor från torsdag till lördag. Vi tog det verkligen lugnt och njöt av sällskapet, mat och långa mysiga samtal.

Igår kväll såg vi en film med svärmor, Men who stare at goats, som är den knepigaste (men sååå rolig) filmen jag sett på länge. Ja, jag hävdar att jag såg den, trots att mannen menar att jag sov större delen av filmen (jag kanske slumrade vid något litet enstaka tillfälle).

Trots det tråkiga vädret idag, har vi gjort vid trädgården. Häcken har klippts, gräset trimmats, så nu är vi redo för soligare dagar!

Åh, just nu är livet gott! På nästan alla sätt och vis. Jag hade, som så många andra, önskat mer sol, men det kommer kanske under midsommarveckan (hoppas).

Gravidkläderna har invigts denna helg. Det känns... Tråkigt... Ja, faktiskt. Det jag längtade efter så innerligt förra graviditeten, känner jag nu att jag helst hade sluppit. Jag gjorde ju detta förra året... Vid samma tid.

Ska bli så roligt att se vad vi för vp-datum (ultraljud på tisdag) för Minifladdor. Tänk om det blir samma som Bella :-)
17 dec

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3