onsdag 2 juni 2010

Respons!

Såg nyss att jag ju fått en del respons på mitt inlägg om min aktiva lilla tjej! Det känns skönt att vi inte är ensamma om att ha ett barn som vill bli stimulerat hela tiden :-)

Det känns så förvirrat - jag gör precis som Bella vill alltid - just för att hålla henne glad, men nu har vi börjat fundera på att börja sätta gränser. Att lära henne att vänta, även om det bara är för ett par minuter. Jag vet dock inte hur det ska gå till, för jag är så snabb med att ta upp henne, leka med henne osv - absolut inte på natten iaf, då hon sover relativt bra, med bara ett par eller tre uppvak...

Hur som helst... Idag har hon faktiskt varit nöjd med att sitta i sin sitter och ligga på en filt på gräsmattan... Det har känts oerhört fint att ha en sådan dag, speciellt eftersom jag är sjuk. Hoppas på fler sådana här underbara dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3