lördag 5 juni 2010

Facklitteratur är överskattat och gott!


Hon läser böcker, kanske inte de mest utvecklande böcker. Hon kanske inte riktigt "läser" dem men hon visar i alla fall ett intresse för dem! ...på något vis.

VAD hon läser/visar intresse för är kanske påverkat av mamma eller pappa (pappa). Som vi här bredvid kan påvisa har hon kommit en bra bit in i boken Elitstyrka SAS, kapitel sju för att vara mer exakt. Handlar om några killar i en öken sa hon... "Skoj", va hennes korta kommentar.

Nästa steg i att påverka bebisfisen är att förse henne med lite mer "kvalificerad" läsning!

Inte för att jag förespråkar facklitteratur för barn redan i ung ålder, men lite kan väl de processera i tidig ålder??
Det talas ju om att unga och barn kan lära sig fler språk snabbt, så varför inte lite nyttig information istället?

// A gästbloggar :)

3 kommentarer:

  1. Förstod direkt att detta var frågan om en "gästbloggare" *LER*

    Hälsningar från Farfar/Pappsen

    SvaraRadera
  2. Heja Bella! Du skall få lite annan GOD litteratur av mig :-))

    SvaraRadera
  3. Hej :)
    Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.
    Kanske finns det något som intresserar just dig.

    Snart kör jag även igång en tävling där man kan vinna en goodiebag värde 2000:- så håll utkik=)

    Var gärna med :)
    http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

    Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt
    och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)

    Ha det bra :)
    Kramar // Millah

    SvaraRadera

Du har ordet <3