torsdag 27 maj 2010

Toppar och dalar :-)

Om gårnatten (heter det så?) var full av mardrömmar så var denna full av fröjd. Vi vaknade för en liten stund sedan, utsövda och glada!

Hoppas, hoppas denna dag blir full av sol, så vi kan sitta ute och mysa på gräsmattan!

Jag inbillar mig emellanåt att jag bara inbillat mig att jag är gravid. Eller att graviditeten gått tillbaka. Eller att Minifladdor slutat växa där inne - hemska tanke. Jag kan inte riktigt ta in att jag skulle vara gravid igen, trots mitt illamående och trots min trötthet.

När jag var gravid med Bella trodde jag att jag skulle komma till ultraljudet i vecka 18 och inte få se någonting. De skulle säga "Nej du, här var det tomt". Jag skulle ha inbillat mig allt och det var sååå pinsamt.

Lyckligtvis dröjer det inte så länge innan jag får veta om jag är gravid - ultraljud om mindre än tre veckor!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3