måndag 3 maj 2010

MVC på fredag

Ringde till mvc idag och fick tid hos en trevlig barnmorska på fredag. "Min" barnmorska som jag hade under graviditeten med Bella jobbar på förlossningen i ett år. Jag får inte göra ett ultraljud för att se hur långt gången jag är eftersom jag absolut inte kan vara längre gången än sju veckor.

Vi pratade snabbt om förlossningen och hon bad mig ta med journal från både graviditet och förlossning. Det ska inte vara ett problem att föda vaginalt - även om det blev ett urakut snitt!

Det var verkligen skönt att höra, så nu får vi se hur den här graviditeten utvecklas :-)

Jag tyckte alltid det var så mysigt att få komma till mvc under graviditeten och nu längtar jag redan efter fredag!

3 kommentarer:

  1. Vad härligt - lycka till på fredag :-) kram!

    SvaraRadera
  2. Jag blir verkligen avis, älskade MVC :-) Lycka till!

    Förutom huvudvärk så hoppas jag att en egen domän ger mindre strul, Blogg.se kan det här med att strula nämligen :-( Åså får jag ju nått att pilla med också, alltid trevligt :-)

    kram

    SvaraRadera
  3. Låter bra att höra att en "vanlig" förlossning e möjligt!
    Visst e det mysigt på MVC!
    Kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3