lördag 29 maj 2010

Hjärtat slår!

Idag har jag hört Minifladdors hjärta slå. Det var helt otroligt! Den senaste tiden har jag nästan tvivlat på att jag är gravid och nu i veckan började jag t o m fundera om det var något fel eftersom mitt illamående nästan lagt sig helt...

Men nä. Jag är gravid! Där ligger en liten i min mage och hjärtat slår tjoff-tjoff-tjoff! Helt otroligt att jag kommer vara tvåbarnsmamma inom kort.

Jag som är helt grön inom mamma-området. Just nu, känns det som att jag inte kan någonting om att vara förälder. Och då ska vi ha en till. Två barn med 12 månader emellan.

Det är ju alldeles ofattbart. Som en bal på slottet.

3 kommentarer:

  1. Det kommer gå super bra ska du se!
    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Jenny och Gabriel31 maj 2010 kl. 13:49

    Vad underbart att höra det lilla hjärtat slå! <3

    Du är inte helt grön! Ni är ju jättejätteduktiga! :D Ni kommer att klara det galant, det vet jag. :)

    Stor kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3