lördag 15 maj 2010

Good morning Copenhagen!

Här börjar morgonen i vanlig ordning klockan 6.30 trots att sessan inte kom i säng förrän 20.40 igår. Det var vilda protester och jag förstår henne. Det är ju underbart kul att sova borta!

Idag vankas det hotellfrukost och vila innan vi gör ströget. Vi ska bara ta det lugnt och mysa hela lilla familjen.

Usch. Det första som hände när vi kom hit, var att vi blev vittne till en cykelolycka. En sådan där cykelskjuts rammade en kvinnlig cyklist som föll omkull illa. Det var ett av de värsta vrålen jag någonsin hört i mitt liv. Inte ens vrålen på förlossningen tog det priset.

Hjälp var snabbt framme och ambulans på plats inom några minuter, men jag var fortfarande skärrad när jag skulle gå och lägga mig.

Kvinnan hade cykelhjälm och från och med nu ska jag alltid använda det!

1 kommentar:

  1. FY va hemskt! Hatar att se sånt hända live.

    Det låter ju som en bra idé. Åka iväg sådär. Vilket hotell bor Ni på och vad kostar det?

    Hoppas ni får en underbar helg.

    KRam

    SvaraRadera

Du har ordet <3