söndag 18 april 2010

Tankar och funderingar

Det är så mycket som rör sig i mitt huvud just nu! Först och främst vill jag tacka för alla gratulationer!

Jag är alldeles översvämmad av känslor. Allt från att jag älskar att vara gravid till att jag älskar att faktiskt vara ogravid också. Jag och A har diskuterat möjligheten att ha det tätt mellan barnen, men det här var inte planerat.

Jag har knaprat Cerazette (mini-piller) duktigt på utsatt tid, varje morgon 9.30-10.00.

Ibland är det bara meningen, helt enkelt :-)

11 kommentarer:

  1. Åhh, vad... häftigt! kan verkligen förstå att det känns omvälvande, själv kan jag ju inte låta bli att vara extremt sugen på att bli gravid igen samtidigt som.. kroppen nog fortfarande är ganska O-sugen ;)
    Men, stort grattis till er! Och jag kan ju iaf säga att jag hade en himla skojig barndom med min 1 år yngre bror. Hihi.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej du, tänkte bara på en sak jag läste på aftonbladet angående vagnar. Där gick kronan vagnarna inte igenom testet och ägaren sa att dem skulle kontakta alla som köpt vagn av dem. Tänkte bara upplysa dig så du inte faller mellan stolarna. Lätt hänt! kram på dig

    SvaraRadera
  3. UNDERBART! Jag kan tänka mig hur det känns... Jag både vill och inte vill ha tätt mellan barnen hihi... Men som du säger, är det meningen så är det. Uppenbarligen var det ju meningen för er nu!

    Kramar och grattis :-D

    SvaraRadera
  4. Först och främst: grattis till nya graviditeten! snart känns det superbra med det :)

    SV: Tack så mycket!
    Sommaren är på väg, hoppas att du blir bättre med dagarna! Kramar

    SvaraRadera
  5. Grattis!
    Det kan ju bli en lite jobbig period i början när dom är små men gud vad ni kommer få tillbaka det sen när de är lite äldre! Jag har en ett år yngre bror och det är fantastiskt kul, även nu.

    Till din fråga, jag ser verkligen fram emot förlossningen! Längtar ihjäl mig! =)

    SvaraRadera
  6. Hej Stina!

    Jag har följt din blogg en tid och jag tror jag slank in här genom familjeliv, kan det stämma?
    GRATTIS vill jag säga och det kommer att gå alldeles utmärkt med barnen tätt.

    Vi vill också ha tätt mellan våra barn och kommer att försöka nu i sommar att bli gravida igen. Vår son föddes 28 dec så om man kan planera så blir det ca 15-18 månader mellan dem.

    Hoppas att det är okej att jag fortsätter läsa din blogg. :-)

    Lycka till!

    / Sandra

    SvaraRadera
  7. GRATTIS. Jag har en kanska liten åldersskilnad på mina två minsta. de har så roligt i hop.

    SvaraRadera
  8. Grattis!
    Tänkte bara säga att cerazette är då inget att lita på, på det viset blev våran första till.... Lycka till med allt!

    SvaraRadera

Du har ordet <3