tisdag 20 april 2010

Gravid eller ej?

Ringde till MVC idag för att höra när de vill att jag ska komma och fråga om de vill göra ett ultraljud för att se hur långt gången jag är. Barnmorskan vill att jag väntar två veckor, gör ett test till och om det är positivt är jag då välkommen att höra av mig igen.

Är ju säker på att jag inte är så långt gången, men vill gärna veta åtminstone innan rutinultraljudet, hur långt gången jag är.

En inskrivning kanske vore på sin plats också, även om det inte händer särskilt mycket de här första veckorna av sin graviditet...

3 kommentarer:

  1. Men åh så roligt - stort grattis söta du! :-D Förstår dock din känsla, vår lilla Bella var ju också oplanerad och kom till betydligt tidigare än vi tänkt oss - men oj, vilken lycka det var ändå, helt underbart! :-) kram!

    SvaraRadera
  2. Sv: Det är 18 månader mellan Oliver och Isabella. :-) kram

    SvaraRadera
  3. Har inte vart här inne på ett tag! Fantastiskt! Grattis! Jag vill också ha tätt mellan barnen och skulle mer än gärna bli gravid, gärna igår. haha. Mannen vill vänta till hösten. Men jag tror barnen själva bestämmer när de ska komma till oss så vi får se vad som händer. STORT GRATTIS tjejen!!! Kramar!!

    SvaraRadera

Du har ordet <3