fredag 9 april 2010

Ett superklipp!

När A var i Kina, kollade jag regelbundet efter utemöbler på Blocket. Jag hittade aldrig några som jag riktigt tyckte om. De flesta var i plast, rotting eller metall. Jag var ju ute efter rustika möbler i massivt trä.

Så fick jag syn på en bild med jättefina utemöbler (som bara stått i inglasat uterum). Precis sådana jag var ute efter. Priset - 4000 kr. Jag slog till direkt!

Av ren nyfikenhet kollade jag vad samma möbler kostade på Plantagen. Vi har ett bord och sex stolar med höga ryggar som man kan fälla i fyra lägen. Alla av märket Hillerstorp.

Stolarna av samma märke och typ, men med låga ryggar, kostade 1499 kr. Ettusenfyrahundranittionio kronor!!!

Yes! Överlycklig! Världens klipp! I sommar ska det njutas i solen och grillas i trädgården!!!

1 kommentar:

  1. Jajjamensan! I sommar ska det grillas! Får köra varannan helg hos er och varannan hos oss ;)
    Här e min adress ;)
    http://frkenblom.blogspot.com/

    Kram Kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3