torsdag 4 mars 2010

Träning

Åh, jag är sååå taggad att få komma igång och träna! Längtar efter att få springa, men vill gå ut lugnt eftersom konditionen inte är vad den har varit.

Magen och ryggen måste tränas upp, jag svankar ofantligt mycket nu och på jag kan inte ens ligga raklång på golvet utan att det gör ont i ryggen. Funderar på att gå till en kiropraktor för att se om en sådan kan fixa till lite i ryggen och bäckenet.

Jag följer programmet twohundred situps och onehundred pushups, eftersom jag gillar att se snabba resultat. En gång i tiden gjorde jag 500 situps under en träning och 100 armhävningar. Det var på en gamla goda tiden då jag tränade sex dagar i veckan, två ggr om dagen, för att tävla i taekwon-do. Jag älskade det! Tyvärr måste jag inse att jag aldrig kommer komma dit igen. Tiden finns helt enkelt inte.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3