måndag 1 mars 2010

Skumtest

I paketet jag fick från Buzzador förra veckan fanns lite instruktioner, bla a att jag skulle utföra ett skumtest av Dove VisibleCare och ett annat valfritt märke. Resultatet var faktiskt enastående.

Dove skriver själv:
Dove Visibles Care med Nutrium Moisture är väldigt annorlunda. Dess rika konsistens skapar ett tjockt och härligt lödder som inte rinner bort lika fort som många andra duschtvålar. Du slipper slösa en massa tvål i onödan.

Detta är resultatet av mitt skumtest med Dove VisibleCare och ett annat känt märke (klicka på bilderna för att göra de större):

Lika delar tvål som vatten. Jag kunde direkt se att skummet från Dove VisibleCare var tjockare än den andra tvålen.

Dove VisibleCare


Inte Dove

Efter en timme hade skummet i den andra produkten blivit tunt, medan Dove VisibleCare fortfarande var ett tjockt och härligt lödder:

Jag håller just nu på att testa Dove VisibleCare och återkommer om några dagar för att förtälja om Dove håller vad de lovar med Dove VisibleCare - att huden är mjukare och smidigare redan efter sju dagar.

Intresserad av att prova Dove VisibleCare? Jag har tre flaskor att dela ut till er läsare. Jag vill då att ni återkommer med er åsikt om vad ni tyckte om produkten.

Nyfiken på att bli Buzzador?

Som Buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.
När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som Buzzador är Fladdormamman):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=Fladdormamman


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3