onsdag 10 mars 2010

I hemmets lugna vrå...

Eller inte!
Dagarna flyger fram, så som jag och Bella håller på att stöka här hemma. Igår kväll blev det dock lite lonely time för min del. Bella hade myskväll med S och M, medan jag roade mig med att prova dyra Mary Kay-produkter. En bivax-kräm (?) följde med hem för att göra vid mina ömma, torrspruckna händer.

Idag är det optikerbesök på schemat. De ska kolla hur jag har det med mina linser. JAg måste säga att jag är glatt överraskad av hur det fungerar. Jag glömmer t o m bort att jag har linser eftersom de inte känns.

Har lyckats sätta i dem på fel håll ett par gånger och det gör ont, så ska försöka låta bli det i fortsättningen.

I eftermiddag blir det ännu ett Ikea-besök för att göra mitt hem fullbordat :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3