lördag 6 mars 2010

Helt slut

Lägenheten ser ut som "hej-kom-och-hjälp" och jag är helt slut! Bella också. Hon sover vid min sida. Somnade efter bara 30 ml Nutramigen...

Ikea idag... Åk inte dit på lördagar. Jag hade tur som hade svärmor och svägerska med mig. Utan dem hade jag inte fixat att få med mig alla hyllor, tavlor, kuddar, lampor och filtar...

A kommer komma hem till ett helt nytt hem. Jag har frågat honom i tre år vad han vill göra me gitarrerna, som han aldrig spelar på. Just nu ligger de under sängen och de stör förvisso ingen, men jag tycker det är synd att de inte spelas på...

...så jag ska få upp dem på väggen i vardagsrummet hade jag tänkt. Hänger de framme så är inte steget så långt att ta ner gurorna och spela på dem...

Nu blir det Melodifestival och jag hejar på Neo of course. Ska nog t o m för första gången i mitt liv ringa in och rösta :-)

1 kommentar:

  1. Tråkigt att Neo inte gick vidare!! Men Jessica tyckte jag sjöng så fint också, så det är helt OK. Tack så mycket för att du ringde, det var så roligt att prata med dig och så fick jag ju höra Bellas röst i bakgrunden också:-))Kram på er!

    SvaraRadera

Du har ordet <3