måndag 29 mars 2010

En utvecklingsfas?

Jag är sjukt trött. Bella har nog kommit in i nästa utvecklingsfas och är grinig och missnöjd mest hela tiden. Nu är hon nöjd. Hon sitter framför tv:n. Det är inte bra, men vad ska vi göra när det är det enda som får henne lugn och (inte glad, men) nöjd.

Vi ska träna idag. Har anlitat farmor Haje för att vi båda ska komma iväg. Efter att ha sprungit på löpband i lördags för första gången efter graviditeten, så kom jag på den briljanta idén att springa ett lopp i slutet av April.

Jag älskar ju att springa och nu kliar det i benen. Helst hade jag sprungit varje dag, men efter ett pass gympa-stång, en kvart på löpband och därefter trappmaskin i tempo 20 våningar på fem minuter, så har jag varit lite mör i benen. Därför blir det bara styrke-yoga och lite löpning idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3