måndag 8 mars 2010

En bukett härliga blommor...

Svärfar H var här igår och myste med Bella! Jag fick blomstercheckar för 200 kr av honom och nu är jag riktigt sugen på att pigga upp mig själv med en stor bukett våriga ranunkler, men vet inte om jag ska unna mig dem nu eller när A kommer hem igen.

Tror faktiskt det får bli nu i veckan eftersom A inte uppsakattar dem ändå och jag hade verkligen njutit av dem nu...

Och ranunkler... De är så jätte-jättevackra! Vita ska det vara!

Vilken är er favoritblomma?


Bellamys i farfars knä

2 kommentarer:

  1. Ranunkel är min favorit också men fresia luktar godast <3
    Så tryggt hon vilar i farfars händer :-))

    SvaraRadera
  2. Liljekonvalj är min absoluta favorit! Orkidéer också förstås!! :-))
    Fina bilder på Bella! Kram

    SvaraRadera

Du har ordet <3