tisdag 16 februari 2010

Sinande mjölk

På bara två dagar verkar det som att min mjölk sinat rejält. Bella blir inte alls nöjd och nu har vi tinat det sista paketet med mjölk ur frysen...

Jag känner mig lite nedstämd av att inte ha mjölk så att det räcker till henne, speciellt eftersom jag var inne med ett rejält lass mjölk till neonatal förra veckan...

Eftersom hon fortfarande är känslig för mjölkprodukter i sin mat så vågar jag inte ge henne NAN, utan ska snart traska ner till Apoteket för att köpa Nutramigen som är en komjölksfri modersmjölksersättning. Jag hoppas på något sätt att vi slipper använda den, men det kan vara skönt att ha den hemma utifall att.

Förhoppningsvis kan jag slappna av ordentligt nu efter dopet och kan pumpa upp mjölken igen :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Du har ordet <3